آ
-
آزمون آسکی
پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]
-
آموزش
بررسی عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
-
آموزش
مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
ا
-
اتاق عمل.
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
-
اخلاق
مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
-
اخلاق پرستاری
چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
-
استرس
بررسی عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
-
اطلاعات نامتقارن
انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
-
الگوی بردی
مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
-
ایران
مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
ب
-
بازی
تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
-
برنامه درسی
مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
-
بیمه سلامت
انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
پ
-
پرستار
مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
-
پرستاران
ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
-
پرستاری
مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
-
پسکی
پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]
ت
-
تامین اجتماعی
ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
-
تدریس
تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
-
ترکیه و اردن
مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
خ
-
خشم
ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
د
-
دانشجو
بررسی عوامل استرسزای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
-
دانشجو
مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
-
دانشجو
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
-
دانشجویان پرستاری و مامایی
چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
ر
-
رشته تحصیلی
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
-
رضایت
تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
-
روان شناسی اجتماعی
تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
-
رویان
شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
ش
-
شأنیت اخلاقی
شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
-
شأنیت انسانی
شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
ک
-
کارشناسی پرستاری
مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
-
کلنگری
مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
-
کلید واژه: چالش های اخلاقی
چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
م
-
ماما
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
-
محیط آموزشی
چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
-
محیط بالینی
چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
-
مخاطرات اخلاقی
انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
-
مخاطرات اخلاقی پسین و پیشین
انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
-
مراقبت کلنگر
مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
-
مصاحبه های بالینی
پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
ن
-
نیازهای آموزشی بالینی
بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]
و
-
واحدهای اختیاری
بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]
-
واحدهای پوچ
بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]
ه
-
هوش اخلاقی
ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
ی
-
یادگیری فعال
تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد