آ

  • آزمون آسکی پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]
  • آموزش بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
  • آموزش مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]

ا

  • اتاق عمل.‌ بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • اخلاق مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
  • اخلاق پرستاری چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
  • استرس بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
  • اطلاعات نامتقارن انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
  • الگوی بردی مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
  • ایران مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]

ب

  • بازی تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • برنامه درسی مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
  • بیمه سلامت انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]

پ

  • پرستار مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
  • پرستاران ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
  • پرستاری مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
  • پسکی پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]

ت

  • تامین اجتماعی ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]
  • تدریس تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • ترکیه و اردن مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]

خ

  • خشم ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]

د

  • دانشجو بررسی عوامل استرس‌زای آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی فردوس [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 8-15]
  • دانشجو مقایسه آموزش اصول اخلاق پرستاری به دو روش مبتنی بر حل مشکل و آموزش مرسوم [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 16-22]
  • دانشجو بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • دانشجویان پرستاری و مامایی چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]

ر

  • رشته تحصیلی بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • رضایت تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • روان شناسی اجتماعی تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]
  • رویان شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]

ش

  • شأنیت اخلاقی شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]
  • شأنیت انسانی شأنیت اخلاقی رویان در روند I.V.F [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 343-348]

ک

  • کارشناسی پرستاری مقایسه برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری در سه کشور ایران، ترکیه و اردن [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 363-374]
  • کل‌نگری مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
  • کلید واژه: چالش های اخلاقی چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]

م

  • ماما بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]
  • محیط آموزشی چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
  • محیط بالینی چالش های اخلاقی در محیط بالینی و آموزشی دانشگاه براساس تجربیات دانشجویان پرستاری و مامایی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 383-390]
  • مخاطرات اخلاقی انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
  • مخاطرات اخلاقی پسین و پیشین انواع مخاطرات اخلاقی در بازار بیمه نظام سلامت(مقاله مروری) [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 43-51]
  • مراقبت کل‌نگر مفهوم کل نگری در پرستاری براساس یک مقاله مروری [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 23-30]
  • مصاحبه های بالینی پسکی (PESCI): آزمونی با مصاحبه های بالینی ساختارمند قبل از استخدام [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 31-32]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی و رضایت از رشته تحصیلی در دانشجویان مامایی و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، 1396 [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 33-42]

ن

  • نیازهای آموزشی بالینی بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]

و

  • واحدهای اختیاری بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]
  • واحدهای پوچ بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی نسبت به اخذ واحدهای درسی اختیاری و تبیین واحدهای پوچ و بررسی نیازهای آموزشی بالینی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 349-362]

ه

  • هوش اخلاقی ارتباط هوش اخلاقی با خشم در پرستاران تامین اجتماعی [دوره 7، 3-4، 1397، صفحه 1-7]

ی

  • یادگیری فعال تأثیر روش تدریس بازی بر رضایت و یادگیری دانشجویان مامایی در درس روانشناسی اجتماعی [دوره 7، 1-2، 1397، صفحه 375-382]